Podróż klasy szóstej

zdjęcia

27-29 maja 2015 roku  uczniowie klasy szóstej odwiedzili naszą stolicę -  Warszawę. Pragnę podziękować wszystkim uczestnikom za wzorowe zachowanie, atmosferę oraz zaangażowanie. Było mi niezmiernie  miło słuchać pochwał pod adresem uczniów, którzy wykazali się ogromną wiedzą, kulturą oraz życzliwością. Dziękuję za miło spędzone chwile. Szkoda, że to już nasza ostatnia wycieczka. Chociaż, kto wie…..Zapraszam do przeczytania wspomnień jednej z uczennic biorącej udział w wyjeździe.

mgr Katarzyna Holesz

Gdy w końcu podjechał po nas autokar bardzo się ucieszyliśmy i z pośpiechem zaczęliśmy wsiadać do niego, aby jak najszybciej dojechać do naszej stolicy. Gdy dojechaliśmy na miejsce,  czekał już na nas pan przewodnik. Razem z panem przewodnikiem zwiedziliśmy: Grób Nieznanego Żołnierza, Pałac Saski, Łazienki Królewskie. Kiedy już wracaliśmy byliśmy naprawdę zmęczeni , aż nasza pani wychowawczyni powiedziała, że właśnie dojeżdżamy do Domu Rekolekcyjnego (naszego noclegu). Po drodze rozmawialiśmy o tym jak naszym zdaniem będzie on wyglądał .
Następny dzień był  bardzo intensywny i wyczerpujący , ponieważ bardzo dużo zwiedzaliśmy. Zobaczyliśmy: Muzeum Harcerzy, Barbakan , Pomnik Małego Powstańca, oraz byliśmy w sławnym Centrum Nauki Kopernik (warty polecenia), Powązki-cmentarz zasłużonych i sławnych ludzi i co najciekawsze -Stadion Narodowy. Ostatniego dnia było już lżej, ponieważ zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego (skąd wynieśliśmy kartki z kalendarza i mnóstwo informacji na temat wojny i tamtego czasu), nie ominęła nas również jazda nowoczesnym metrem i oczywiście wyjazd windą na najwyższe piętro Pałacu Kultury i Nauki, z którego podziwialiśmy panoramę Warszawy.
Podczas powrotu do domu rozmawialiśmy, dyskutowaliśmy i przypominaliśmy sobie jak spędziliśmy czas w wielkim mieści-Warszawie. Dom Rekolekcyjny, w którym mieszkaliśmy jest wart polecenia, ponieważ było tam czysto, schludnie i miło ,a posiłki były dopasowane do każdego podniebienia. Mówiliśmy  o tym jak nasza wychowawczyni  była z nas dumna a my zachwyceni atmosferą.  Przyczyniła się do tego także  piękna pogoda, która sprawiła że byliśmy uśmiechnięci. Pozytywna energia biła z nas na każdym kroku, co było widać, słychać i czuć.